Архив на статийте.

Побити камъни

27.08.2012 23:50
  Днес се оказа много разнообразен ден. Тръгнахме сутринта към Побити камъни и внимателно обследвахме района там. Обсъдихме различните теории за произхода на уникалния феномен и излязохме със своя собствена ;-)) Покатерихме се, крихме се и внимателно разгледахме всяко мернало ни се пред...

Белослав Музей на стъклото

27.08.2012 23:48
  За последен път това лято дружинката ни пое към Белослав. Някои от нас вече са със самочувствието на екскурзоводи, за други това беше първата среща с магията на горещото стъкло, послушно превръщащо се в ръцете на майстора в нежни лебеди или рибки. Пътуването с влака беше много въодушевяващо...

Местност Батова

27.08.2012 23:47
  Днес туристическият дух в нас премина през предизвикателството да разпъне палатките, да премине реката и да повърви по горските пътеки, следвайки маркировката. Стигнахме до запазена землянка и на Илка и трябваше доста въображение, за да ни обясни що е то те това чудо "партизанин"...

Морска градина / Брейк

27.08.2012 23:45
  Всъщност първоначалните ни планове за прекарване на предиобеда в Морската градина рязко се промениха в момента, в който зърнахме страхотната детска площадка пред магазин СВА/Бурлекс в кв.Чайка. Някои от нас се опитаха добре да си отиграят, защото догодина вече ще са над 12 годишни, а на...

Плаж Аспарухово

27.08.2012 23:25
  Морето ни беше подготвило днес най-прозрачната си и спокойна вода и ние се наиграхме на воля в него. Плувахме, скачахме и въобще не ни се излизаше. Направихме си и невероятно красив замък. Е, не успяхме да го завършим, че то времето все не стига на плажа, но следващия път... ;-))

Аладжа манастир

27.08.2012 23:23
  Започнахме последната смяна за това лято. И  се надяваме да бъде много забавно. Хубавото е, че почти цялата дружинка, която откри лятото се е събрала отново. Имаме си и нови достойни попълнения :-) Както ще забележите на снимките, уменията ни за изграждане на колиби във всякакви...

Чифлик Чукурово

11.08.2012 01:43
  Мноооого интересен ден! Чифликът Чукурово беше изцяло на наше разположение и можахме да разгледаме всяко негово ъгълче. Потопихме се в атмосферата на живота на нашите прабаби и дядовци. Имаше толкова много неща, на които никога не бяхме чували имената, а сега успяхме да ги пипнем, разгледаме...

Парк-музей Владислав Варненчик

11.08.2012 01:42
  Паркът на музея отново се напълни с рицари и дами. Ставаме все по-добри в изработването на брони и щитове, а идеите ни все по-разнообразни. Даже средновековните рицари биха ни завидели на сръчната изработка :)

Плаж Аспарухово

11.08.2012 01:39
  Времето е само за плаж! И ние няма да пропуснем възможността да поиграем до насита във водата. Беше страхотно! Построихме невероятни пясъчни дворци. А Марти успешно започна да плува над вода и то само благодарение на супер специалните си водни очила.

Провадия / Крепост Овеч

11.08.2012 01:37
  С раниците на гръб поехме по стръмната еко-пътека към крепостта Овеч. След дълго изкачване по стълби стигнахме до останките от средновековната крепост. Видяхме уникалния 80-метров кладенец, възстановения мост, бойници и църкви и се скрихме на сянка в една от наблюдателниците. После се...