Blog

Боровец

10.07.2010 19:42

Страхотен ден! На голямата сенчеста поляна, до която стигнахме по пътека, лъкатушеща през гората, си направихме истински лагер. Научихме се да разпъваме палатка и току влизахме и излизахме от нея в почивките между игрите. А игри отново имаше много.

Най-интересно ни беше търсенето на изненадата, при което трябваше да преминем през различни предизвикателства и да открием ключовете с указанията, скрити на различни места по поляната и в гората около нея. Играхме на "Истина или лъжа", народна топка, "Да бий, да бий", Замръзванка, "Царю честити"...другите май вече ги забравих :)))

Природен парк "Златни пясъци"

10.07.2010 19:41

Метнали раничките на рамо се запътихме по пътеките на природен парк "Златни пясъци" и спряхме до красивата чешма "1300 години България". Това е чудесно място за тези от нас, които искаха да порисуват на открито и за тези, които ги мамеше повече предизвикателството на неизкачения хълм или на неизучената гора. И нали сме си откриватели, открихме невероятно големи листа от репей, които ни впечатлиха дотолкова, че всеки от нас държеше да има снимка с изключителния според нас екземпляр.

Този път дъждът не си удържа на обещанието да чака до 4 следобед и се изля. Събрахме се бързо под заслона и само надничахме иззад планището в очакване да отмине, а той като всеки летен дъжд не ни остави дълго да го чакаме. Прибрахме се по-рано в читалището и си доиграхме. Всъщност, както всички знаете, ние наиграване нямаме :)))

Музей на стъклото гр.Белослав

06.07.2010 20:16

Денят на очакваната екскурзия! Събрахме се рано на гарата и си купихме билети за влака. Нямахме търпение да тръгнем защото за повечето от нас това беше първо пътуване с влак. Беше много вълнуващо и не спирахме да се оглеждаме и проверяваме какви още чудеса ще открием във влака. В Белослав се качихме на ферибот ( пак нещо ново! ) и преминахме през езерото. Имаше доста спорове дали всъщност е езеро, море или река ;)))

В "Инхом" любезните домакини ни очакваха да ни разведат из Музея на стъклото, да ни разкажат и покажат магията на превръщането на пясъка в невероятни и изящни фигурки, красиви чаши, вази и сувенири. Влязохме в Стъклената пещера - стара пещ за топене на стъкло с невероятни форми в нея. Не можехме да се начудим на блестящия стъклен под на пещерата и на тайнствените отблясъци по стените. Накрая минахме естествено и през фирмения магазин, от където си избрахме дребни подаръчета за спомен от този интересен ден.

Джанавара

06.07.2010 20:14

Джанавара е място, на което има за всекиго по нещо. Искаш лагер под дърветата - имаш го. Искаш да пориташ футбол - игрището те чака. Искаш да се потопиш в историята - можеш да разгледаш археологическите разкопки. Ние опитахме от всичко :)

Плаж Аспарухово

06.07.2010 20:13

Не посрещнахме изгрева на слънцето, но за сметка на това се насладихме на морето, слънчевите лъчи, морето, плажа, морето и чудесния летен ден... А, споменахме ли морето ;))))

След обед се отправихме към сцена "Раковина" в Морската градина, където ни чакаше Сашо от SoulAward Crew за да ни научи на първите стъпки в брейка. Не било чак толкова лесно, колкото ни изглеждаше в началото, но ние го следвахме внимателно и бързо навлизаме в ритъма.

Екопарк

06.07.2010 20:12

Всички сме убедени в едно - екопаркът е перфектното място за криеница, за следотърсачи, за стражари и апаши, за една чудесна нова игра "Annie, Annie over", която играхме с огромно удоволствие. Поскитахме, разгледахме, белички понаправихме, дъжд не успя да ни завали и имахме мноооого време за игри. :)

Пикник на Джанавара

27.06.2010 08:36

Днес беше последният ни ден в тази смяна на Игралница-занималница. Нямаше тъжни физиономии, защото всички сме сигурни, че ще се виждаме отново.

Направихме си пикник на Джанавара и понеже сме си късметлии, оптимисти и изобщо усмихнати човечЕта, дори събралите се облаци се респектираха и се разпръснаха като ни оставиха да се наиграем на воля. Разгледахме и разкопките на раннохристиянската църква и попаднахме на археолозите, които работят по разкопките в момента. Те ни разказаха интересни неща за църквата и за археологията.

После брахме горски ягоди и се включихме всички в подготовката на барбекюто ни. Беше много вкусно и забавно на общата ни трапеза и всеки си хапна от разнообразните вкусотийки, които бяхме донесли. А след това отново игри, игри... Злати беше донесла измислени от нея проекти за рисуване на лица и скоро Илка ни превърна в пеперуди, трансформери, пирати, морски нимфи, котки и дракони всякакви.

Върнахме се отново с големите усмивки и големите уговорки за нови срещи :)

Capella Play в Мол Варна

27.06.2010 08:19

Времето ни изненада с проливен дъжд през нощта и се наложиха бързи промени в програмата... Подозирам, че около 16 деца упорито са се молили за този дъжд, защото бях им казала, че ако имаме дъждовен ден, ще отидем в Capella Play в Мол Варна ;)) Направихме си една голяма разходка в Морската градина, където срещнахме истинска жива костенурка. Май беше избягала от зоопарка и небрежно се разхождаше на една от полянките. Но ние я локализирахме и я превърнахме във фотомодел.

Следобеда огласихме Capella Play с победоносните си и щастливи викове и изучихме, изпробвахме, изиграхме всяко кътче от комплекса. Навсякъде се стрелкаха ухилени хлапета с жълти връзки, които имаха вид на хора със спешната мисия да спасят поне една планета.

Еньовден в парк-музей "Владислав Варненчик"

27.06.2010 08:17

Възползвахме се от официалната покана и се включихме в празнуването на Еньовден в парк-музей "Владислав Варненчик". Направихме си венци и по стара традиция минахме под големия Еньовденски венец. Подариха на всеки от нас монетка, вързана в здравец за здраве и берекет през цялата година.

За съжаление поради технически причини нямаме все още снимки, но се надявам да отстраним този пропуск като използваме снимките, направени за варненските издания. А може би е най-добре да разлистим утре местния печат...

Побити камъни

25.06.2010 00:21

Още един чудесен летен ден сред магията на Побити камъни. Сутринта времето се опита да ни изплаши, но слънцето бързо се показа иззад облаците и ни подари чудесен ден за игри, криеница,скачане на въже и изследвания на района. Видяхме гущерче и лалугер и Злати побърза да нарисува гущера. Стана почти като жив!

Набрахме голям букет треви и билки, които ще занесем утре за да вплетем в Еньовденския венец.