Blog

Аладжа манастир

25.06.2010 00:19

Въпреки прогнозите за дъждове и бури тръгнахме смело към поляните около Аладжа манастир. За наша радост прогнозата не се сбъдна и успяхме да се наиграем след двудневната почивка. С всеобщи усилия и съвети си разпънахме палатка, достатъчно голяма да побере всички ни. Не седяхме дълго в нея защото имахме спешни неща за вършене като да отидем на кратък поход до чешма 1300 години България, да играем на Стражари и апаши и да кроим планове за осиновяване на кучето, наречено от нас Талисман.

Екскурзия до Белослав

07.06.2010 20:57

Дългоочакваният ден за голямото пътуване с влак най-после дойде. То бяха емоции, то бяха вълнения! Двайсетте минути пътуване до Белослав се оказаха крайно недостатъчни всички да огледат и изпробват в подробности модерната тоалетна във влака :))) В Белослав се качихме на корабче, което ни преведе през езерото.

В ИНХОМ ни чакаха и ни заведоха в един от цеховете, където гледахме и ахкахме като видяхме как от горещата форма стъкло по вълшебен начин се появяваше ту рибка, ту нежен лебед, ту голям балон. Още по-голямо беше удивлението ни когато влязохме в Стъклената пещера и можехме да докоснем нейните причудливи форми. Любезните домакини ни почерпиха, а ние си избрахме фигурки за спомен.

Върнахме се с много настроение, заредени с множество нови впечатления, изморени, но щастливи. Искаме още!

Брейк-денсинг

06.06.2010 20:54

Посетихме Природо-научния музей и бяхме впечатлени от множеството животни, птици и насекоми, които успяхме да разгледаме отблизо.

Направихме си лагер близо до любимото на всички ни Криво дърво и опитахме за пореден път всички възможни и невъзможни маршрути по него. Играхме на "Държави" / Да бий, да бий :) /. Още първия ден Боби каза, че това е любимата й игра, но днес всички разбрахме защо е толкова интересна. Просто не ни се спираше!

Най-интересната част от деня обаче беше когато отидохме на сцена "Раковина" и заедно с инструкторите Сашо и Диляна опитахме стъпки и движения от брейка. Беше много "яко"! :)))  Даже тези, които в началото категорично обявиха, че танци не ги интересуват, не се стърпяха и се включиха в движещия се в ритъм кръг.

Конна база Виница

06.06.2010 20:11

Поредната дружинка с жълти връзки се събра за да поеме към приключенията. Има много познати вече лица, а и много нови приятели.

След като показахме ездаческите си умения в конната база поехме към полянките в гората. Приключенският ни дух се развихри в търсенето на пътечки и преки пътища. Играхме на "Стражари и апаши" и бяхме опитни следотърсачи.

Върнахме се уморени и заредени с нови впечатления и чакаме с нетърпение утрешния ден.

Конна база Виница

05.06.2010 20:53

С голямо нетърпение очаквахме да отидем в конната база. Някои от нас имаха вече опит в ездата, за други беше за първи път, но и едните и другите обърнаха кърпите си в каубойски стил и се вживяха в уестърн атмосферата.

След ездата поехме към гората. Можете да видите във фотогалерията уникалната строителна технология, която приложихме за да построим просторна колиба. Отне ни целия след обед за да видим резултата на труда си, но си струваше. На финала бяхме много горди и доволни от резултата :)

Аспарухово

04.06.2010 22:29

Няма нищо по-хубаво от това в горещ ден като днешния да се потопиш в морето - кой краката, кой до кръста, а кой и главата. На обширния плаж проведохме оспорвано състезание за да видим кой отбор ще успее да пренесе най-много пясък и да напълни кутийката си като предавапо една шепа пясък от първия до последния в редицата :)

После си намерихме широко място за игра в сянката на дърветата в парка. Порисувахме, починахме и дори измислихме нови игри, които в момента са в изпитателен срок, но имаме идеи за усъвършенстването им.

Започваме ново лято

03.06.2010 22:26

С много добро настроение, смях и игри премина първият ден на лятната ни Игралница-занималница. Еко-парк св.Константин и Елена се превърна в перфектно място за да изпробваме игри като "Предай пакета", "Истина или лъжа", "Вълк и овце", "Замръзванка" и естествено любимата на всички ни народна топка. Бродихме из парка и открихме тайните му кътчета. Бяхме особено впечатлени от красотата на розариума. Върнахме се с много нови преживявания и огромно нетърпение да дойде утре :)

05.08 Морска градина / Брейк

11.08.2009 01:40

В Морската градина винаги ще се намерят интересни неща за вършене. Ние си избрахме този път да поиграем на "Не се сърди, човече", "Милионер", "Феи и вещици"... все игри, които не искат бягане :-) Пазим си силите за следобедната тренировка по брейк.

28.07 Екопарк

11.08.2009 01:32

Прекарахме чудесен летен ден в парка и изпробвахме акробатическите си способности в нова обстановка. Светът изглежда по друг начин ако го погледнеш висейки с главата надолу от някой клон.

Потичахме на воля, играхме интересни игри на карти и убедихме Роси да ни гледа на желания :-))) Сега чакаме да ни се сбъднат.

Игралница-занималница в сп.Нея

08.07.2009 21:03

Очакваме Игралница-занималница в бр.5 на сп.Нея от 19.06.2009 :)