Архив на статийте.

Природен парк "Златни пясъци"

10.07.2010 19:41
  Метнали раничките на рамо се запътихме по пътеките на природен парк "Златни пясъци" и спряхме до красивата чешма "1300 години България". Това е чудесно място за тези от нас, които искаха да порисуват на открито и за тези, които ги мамеше повече предизвикателството на неизкачения хълм или на...

Музей на стъклото гр.Белослав

06.07.2010 20:16
  Денят на очакваната екскурзия! Събрахме се рано на гарата и си купихме билети за влака. Нямахме търпение да тръгнем защото за повечето от нас това беше първо пътуване с влак. Беше много вълнуващо и не спирахме да се оглеждаме и проверяваме какви още чудеса ще открием във влака. В Белослав се...

Джанавара

06.07.2010 20:14
  Джанавара е място, на което има за всекиго по нещо. Искаш лагер под дърветата - имаш го. Искаш да пориташ футбол - игрището те чака. Искаш да се потопиш в историята - можеш да разгледаш археологическите разкопки. Ние опитахме от всичко :)

Плаж Аспарухово

06.07.2010 20:13
  Не посрещнахме изгрева на слънцето, но за сметка на това се насладихме на морето, слънчевите лъчи, морето, плажа, морето и чудесния летен ден... А, споменахме ли морето ;)))) След обед се отправихме към сцена "Раковина" в Морската градина, където ни чакаше Сашо от SoulAward...

Екопарк

06.07.2010 20:12
Всички сме убедени в едно - екопаркът е перфектното място за криеница, за следотърсачи, за стражари и апаши, за една чудесна нова игра "Annie, Annie over", която играхме с огромно удоволствие. Поскитахме, разгледахме, белички понаправихме, дъжд не успя да ни завали и имахме мноооого време за игри....

Пикник на Джанавара

27.06.2010 08:36
  Днес беше последният ни ден в тази смяна на Игралница-занималница. Нямаше тъжни физиономии, защото всички сме сигурни, че ще се виждаме отново. Направихме си пикник на Джанавара и понеже сме си късметлии, оптимисти и изобщо усмихнати човечЕта, дори събралите се облаци се респектираха и се...

Capella Play в Мол Варна

27.06.2010 08:19
  Времето ни изненада с проливен дъжд през нощта и се наложиха бързи промени в програмата... Подозирам, че около 16 деца упорито са се молили за този дъжд, защото бях им казала, че ако имаме дъждовен ден, ще отидем в Capella Play в Мол Варна ;)) Направихме си една голяма разходка в Морската...

Еньовден в парк-музей "Владислав Варненчик"

27.06.2010 08:17
  Възползвахме се от официалната покана и се включихме в празнуването на Еньовден в парк-музей "Владислав Варненчик". Направихме си венци и по стара традиция минахме под големия Еньовденски венец. Подариха на всеки от нас монетка, вързана в здравец за здраве и берекет през цялата година. За...

Побити камъни

25.06.2010 00:21
  Още един чудесен летен ден сред магията на Побити камъни. Сутринта времето се опита да ни изплаши, но слънцето бързо се показа иззад облаците и ни подари чудесен ден за игри, криеница,скачане на въже и изследвания на района. Видяхме гущерче и лалугер и Злати побърза да нарисува...

Аладжа манастир

25.06.2010 00:19
  Въпреки прогнозите за дъждове и бури тръгнахме смело към поляните около Аладжа манастир. За наша радост прогнозата не се сбъдна и успяхме да се наиграем след двудневната почивка. С всеобщи усилия и съвети си разпънахме палатка, достатъчно голяма да побере всички ни. Не седяхме дълго в нея...