Blog

Балчик

28.08.2012 00:18

Днес бе последния ден от Лятната ни Игралница-занималница и заедно с Роси и Илка го прекарахме в Ботаническата градина и сенчестите алеи на Двореца в Балчик. Малко от нас успяха да останат сухи след играта край водните огледала в августовската жега.

Всеки от нас получи специална диплома в уверение на това, че е Експерт смел турист, Майстор на игрите и Главен специалист по летни забавления :-)

До следващото лято, Приятелчета!

И успешна учебна година на всички ученици!

Музей на куклите

28.08.2012 00:06

Едно невероятно място, скрило магията на театъра и оживелите кукли, историята на представления и маски. Имаше много приказки и естествено много смях. Научихме за начините за изработване на куклите, как се движат. Опитахме и сами ролята на кукловоди.

Конна база Виница / Добрева чешма

27.08.2012 23:52

Днес имахме среща с Детелина - стара наша четирикрака приятелка. Някои от нас я виждаха за пореден път, за други това беше ново запознанство. Тя се държа приветливо и търпеливо ни остави да опитаме ездаческите си способности на гърба и. Хубаво беше!

После под вещото ръководство на Габи и Ива поехме по пътеката към Добрева чешма. Слънцето и баира ни поизмориха в августовския след обед, но с малко спирки и почивки стигнахме до поляната, където си починахме и поиграхме. Не пропуснахме да опитаме от вкусните къпини, надничащи от двете страни на пътеката.

Побити камъни

27.08.2012 23:50

Днес се оказа много разнообразен ден. Тръгнахме сутринта към Побити камъни и внимателно обследвахме района там. Обсъдихме различните теории за произхода на уникалния феномен и излязохме със своя собствена ;-)) Покатерихме се, крихме се и внимателно разгледахме всяко мернало ни се пред погледа подобие на каменна колона.Както винаги дадохме научно доказателство на твърдението, че "Човек и добре да играе, пак не се наиграва". Утре пак! :-))))

Белослав Музей на стъклото

27.08.2012 23:48

За последен път това лято дружинката ни пое към Белослав. Някои от нас вече са със самочувствието на екскурзоводи, за други това беше първата среща с магията на горещото стъкло, послушно превръщащо се в ръцете на майстора в нежни лебеди или рибки.

Пътуването с влака беше много въодушевяващо и естествено всички във влака разбраха и чуха, че ние сме там ;))

За съжаление имаме проблем със снимките. Както повечето знаят, фотоапаратът ни претърпя тази седмица "малък инцидент" на плажа и в момента е на среща с майстор. Ще разчитаме на описанията и разказите на очевидците на Стъклената пещера и Музея на стъклото. Както и на пътувалите с ферибот и влак :-)

Местност Батова

27.08.2012 23:47

Днес туристическият дух в нас премина през предизвикателството да разпъне палатките, да премине реката и да повърви по горските пътеки, следвайки маркировката. Стигнахме до запазена землянка и на Илка и трябваше доста въображение, за да ни обясни що е то те това чудо "партизанин" :-)

Поиграхме на реката, нещо което много от нас никога не бяха правили. Играхме и на любимата си народна топка ( то къде ли без нея ) :-)))

Морска градина / Брейк

27.08.2012 23:45

Всъщност първоначалните ни планове за прекарване на предиобеда в Морската градина рязко се промениха в момента, в който зърнахме страхотната детска площадка пред магазин СВА/Бурлекс в кв.Чайка. Някои от нас се опитаха добре да си отиграят, защото догодина вече ще са над 12 годишни, а на площадката има възрастово ограничение...

Брейкът като за последно това лято беше "мно'о як" :)))

След него се качихме и попътувахме с влакчето до зоопарка за обща радост и възторг.

Плаж Аспарухово

27.08.2012 23:25

Морето ни беше подготвило днес най-прозрачната си и спокойна вода и ние се наиграхме на воля в него. Плувахме, скачахме и въобще не ни се излизаше.

Направихме си и невероятно красив замък. Е, не успяхме да го завършим, че то времето все не стига на плажа, но следващия път... ;-))

Аладжа манастир

27.08.2012 23:23

Започнахме последната смяна за това лято. И  се надяваме да бъде много забавно. Хубавото е, че почти цялата дружинка, която откри лятото се е събрала отново. Имаме си и нови достойни попълнения :-)

Както ще забележите на снимките, уменията ни за изграждане на колиби във всякакви условия, бележат все нови и нови върхове. Даже нашествието на отбор изгладнели комари не успя да спре творческия ни ентусиазъм.

Поиграхме и на много от любимите си игри, а Мия ни научи и на една, за която не бяхме чували, но пък много ни хареса.

Доволни сме от гората! Утре да се приготвя морето :-)

Чифлик Чукурово

11.08.2012 01:43

Мноооого интересен ден! Чифликът Чукурово беше изцяло на наше разположение и можахме да разгледаме всяко негово ъгълче. Потопихме се в атмосферата на живота на нашите прабаби и дядовци. Имаше толкова много неща, на които никога не бяхме чували имената, а сега успяхме да ги пипнем, разгледаме от близо и дори облечем.

По обяд потапянето вече не беше в атмосфера, а в басейна на чифлика. Уж щяхме да си разхладим само краката, но на финала се озовахме доволно пошляпващи в горещия августовски ден.

Последва кратък пикник в местността Чашката, от където успяхме да тръгнем минутки преди да завали пороен дъжд. Под неговите барабанящи капки се прибрахме доволни във Варна.